Düzeltme ve Özür

Merhabalar. Dün yazımın altına Çağrı ile ilgili şaka amaçlı bir yazı yazmıştım ama komik olmadığı için kimse gülmemiş. Öncelikle orada kesinlikle bir eleştiri yok. Fotoğrafların kimisinin daha büyük, kiminin daha küçük olması ve kullandığı puntonun her zamankinden farklı olması nedeniyle takılmaya çalışmıştım. Bunu aramızda geçen günlük dil tadında yapma cesareti göstermemin nedeni ise sitede biz bize olduğumuzu düşünmem ve dışarıdan takip edenlerin sayısının az olduğunu tahmin etmemdir. Bu vesileyle bu durum konusunda da yanıldığımı sitenin istatistik kısmından bakıp öğrenme fırsatı buldum.  Durum bizi aşmış.

Söylemeye çalıştığım, yazının içeriği ilgi çekici ve benim de işime yarayacak gibi görünüyor. Beni bilen bilir bir kızla hiç konuşmadan üç dört sene sevdiğim olmuştur. Üstelik bu süre boyunca kullanmadığım organlar hala çalışıyor. Dilim gibi.

Söylemeye çalıştığım, en sıkıcı, duyguların en sıradan yaşandığı günlerde blogu açıp bulunduğum ortamdan uzaklaşıyor ve farklı şeyler hissetme ayrıcalığına sahip olabiliyorum. Bunu yaparken de nazını çektiğim tek şey telefonum.  Onu da yenileyeceğiz inşallah.

Söylemeye çalıştığım, gözlemciden çok katılımcı olduğum bu hikâyede bulunmaktan dolayı gayet mutluyum.

Söylemeye çalıştığım, hayatta tombaladan önemli şeyler var.


Özetlemek gerekirse dünkü fotoğrafların boyutu filan da çok önemli değildi. O notu Çağrı okuduğu zaman tebessüm etmesini istiyordum. Başarılı olamadım. Ayrıca dün gece geç vakte kadar yazıp bitirdiği devam niteliğindeki yazıyı da sildiğini öğrendim. Bu nedenle sitede Çağrı’yı takip edenlerden özür diler, kendi adıma ise üzgün olduğumu belirtmek isterim. 

Yazılar hazır mı abi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kültür Sanat Kokan Twitter Hesapları

Prag'da 4 gece nasıl olmalı!