14 ARA PAZ PAZ MÜZ

İyi pazarlar,

Bu gece tez yazacağıma tam 5 tweet attım, 6 kere gözüme su sürmek için tuvalete gittim, 4 kere kahve içmek için makinenin yanına gittim (sonuncuda bozuk paramın bittiğini fark ettim), 2 şişe su içtim, bir kaç kere hapşurdum, yarım paket peçete sümükledim, sonsuz dakika üzüldüm, 2 dakika güldüm, bir tane yerli grup keşfettim ve 50 dakika onları dinledim.

Siz 20 dakika dinlemişsiniz çok mu!


+BONUS


Geçen hafta için; "hocam vallahi yaptım ödevi, sabah çantama koymayı unutmuşum."

Yorumlar

  1. Çanakkale feribotundayım otobüsten topkek meyveli yürüttüm çayla gömüyor,şarkılarınızı büyük bir aşkla dinliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada martılar ülker kremalı bisküviye bayılıyor

    YanıtlaSil
  3. feribota binmeğe martı mı beklemek lazım,
    bilhassa bazı feribotlara martı lazım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kültür Sanat Kokan Twitter Hesapları

Prag'da 4 gece nasıl olmalı!