Araf

Sizi biraz sıkmaya geldim, zira sabahtan beri aynı şarkıyı dinlenebilecek her saniyedir dinliyor ve söylüyorum.

Gün yarına dönmüşken benden yaratıcılık beklemek çok da mantıklı olmayacaktır sevgili dostlarım.

Öncelikle bir şeyi aşağıda okuyacağınız kanıtla da ortaya koymak isterim. Ben, kırmızı başlıklı, hala partilere katılamamış olsam da, varım cidden gerçeğim. Her gerçek kız kadar hatalı, kalın kafalı, takıntılı, bilmeceli bulmacalı..

Kalbin işine bak yüzüne bakamaz
Ağlar durur sen uyurken

tanıdık mı?

Tanımadıysak devam edelim; kendimi bildiğimden beri burnumun dikine giden ben, gidiyorum olduruyorum derken istekleri uğruna o koca burnu Michael Jackson ebatlarına getirip sonunda kaybetmiş bulunmaktayım. Oldururken öldürdüm bir şeyleri, birilerini, beni. Bihteri. (İçimdeki çocuğu da ben öldürdüm peder!)

Yalnız olamayan böyle mi yapar dersen
Anlarım.

İyi de bu hiç aklıma gelmemişti ki. Kimse söylemedi kendi yolunda giderken şehirleri de köyleri de yanımdan gelenleri de, geçenleri de arkamda bırakacağımı, bazen arkadan bakacağımı, çoğu zaman kalabalık falan değil sadece yolda olacağımı kimse söylemedi.

Aşkın içine bak, en güzeline
Hem var hem yok mu bile bile

Az önce günlüğümü okudum. İçinde gereğinden fazla ölüm haberi mevcuttu. Unuttuğumdan değil. Hiç birini unutmadım. Benim için son yaşlarında kalmayı tercih etmiş kişiler olarak kaldı hepsi. Kendilerini her mevsim dönümünde anacağımdan adım gibi eminim. Ama beni asıl üzen günlüğü yazan kızı kaybetmiş olma korkusuydu. Yıl yıl ne olursa olsun istediklerini oldurmuş, belki yorulmuş, umduğunu bulamamış ama istemiş, istediğini almış.

Adalet yok ya
Canımı yakar bu sessizlik

En son bir yıl önce yazmış.

Sonra ne olmuş dedim son sayfayı okuduktan sonra. Başka hayal yok muymuş? Plan falan? İnandığı bir şey? Olacak deyip kestirip attığı hiç cümle kurmamış mı?
Neyi bekliyormuş? Baktı kendinin bulduğu bir şey yok biri onu bulsun diye mi bekliyormuş? O istemeyi bırakmış, biri hem onu, hem onun yerine istesin diye mi bekliyormuş? Şimdiye kadar neyi başkasından beklemiş de olmuş?

Yerimi bilmem, bilmem ne taraftayım
Sesimi duymam,
Ne zamandır araftayım.

Son olarak; Çağrı naber? Yarın müsaitseniz geliyorum ben. Bostancı köprüsüydü dimi?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kültür Sanat Kokan Twitter Hesapları

Prag'da 4 gece nasıl olmalı!