27 MAR PAZ PAZ MÜZ

          Askerlik de bitti. Kuradan yedek subaylık çıkınca “goomutanım” olduk onlarca gencin gözünde. Askercilik oynadık bir yıl, en sonunda hissettiğim tek şey; “umarım vatana faydam olmuştur” oldu, soğuk ve resmi bir düşünce. Azıcık üzüldüm ayrılınca tabi, akranlarıma göre şanslı bir yerdeydim, Eskişehir güzel şehir. Buradan tüm akrabalarıma ve ilkokul arkadaşlarıma selam gönderiyorum, gidin, ziyaret edin bu küçük Avrupa şehri görünümlü İç Anadolu şehrini.

“Yazmıyorsun bloga hiç!” demişsiniz ama “yazdım ben… aaa gitmemiş mesajlarım :s internetim kötü ondan!?” Şaka bir yana, yazmadım üzgünüm ama sorun bir neden yazmadım.

Pazar pazar müzik dinlemedik pek zamandır, şu sıralar elimde caz var dinlerseniz, iş görüşmeleri var giderseniz. Caz soğuk ama girince alışıyorsun. 

Here are the nominees for 27th of March PazPazMüz. (zarf açma sesleri...)




Dingin pazars.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kültür Sanat Kokan Twitter Hesapları

Prag'da 4 gece nasıl olmalı!