Tatlı Tatlı Pazarlamak


Merhabalar. Yaklaşık yüz yıldır yazmadığımın farkındayım. Bu yüzden önce aramıza giren mesafenin bir kısmını çıkartmak niyetindeyim. Özür niteliğinde şu şarkıları şuraya bırakıyorum. Aslı’nınkilerin üzerine cila yaparsınız. Küvette muhteşem pazar kahvaltınızı yaparken filan dinleyin. Çünkü bunu hakeediyorsunuz. Asla vazgeçmeyin.




İkinci konu biraz daha ciddi ve benim kadar sizi de ilgilendiriyor. Cumartesi günü hava ne olur? Şort mu giysem, mont mu giysem? gibi soruları unutun. Gezegen sahaf sizi tamamı kapalı alanda yapılan kitap mezatına davet ediyor. Hırs, rekabet, entrika hepsi iş hayatından sonra ilk defa burada. Kitaplara yüklenen fazlaca duygular, sahaf kültürü, literatüre kazandırılan yeni deyimler.

https://www.facebook.com/gezegen.sahaf?fref=ts

Biraz daha ciddileşelim derdimiz anlaşılsın. Gezegen sahafta, her cumartesi günü basımı olmayan ya da basımı olup da uygun fiyata alabileceğiniz kitaplar açık arttırma ile bizlerle buluşuyor. Birçoğu demirbaş olan kaliteli insanların bulunduğu sıcak samimi bir ortam. Çok da abartmayım da genel kültürümün müzayedeye katılan bazı insanlarla ancak selamlaşmaya yetebileceğini filan düşünüyorum. Üç dört senedir bu gibi etkinliklere farklı yerlerde katılıyorum. Bu süreçte pek çok arkadaşımı da yanımda sürükledim. Hala ulaşamadıklarım için de bu yazının ikna edici olmasını umut ediyorum.


Biraz daha ciddileşelim


(12 monkeys)

Belirtmekte fayda var ki olayla hiçbir alakam yok. Tamamen masumum. Sadece sevdiğim bir etkinlik olduğu ve bu blogda da ilgisini çekebilecek insanların olduğunu bildiğim için paylaştım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kültür Sanat Kokan Twitter Hesapları

Prag'da 4 gece nasıl olmalı!